רפואה טבעית למניעת כאבים בשיניים

טיפול שינים מהווה איום ומקור פחד על אנשים רבים ולכן, תרופות הרגעה שונות, קונבנציונליות או תרופות סבתא מוצעות לכלל האנשים.

תרופות אלו מנסות להרגיע את תחושות הפחד בטרם הטיפול עצמו, ואת הכאבים עצמם לאחר הטיפול. כאב זה, פעמים רבות, מקורו בפחד עצמו ולכן האפקט המיטבי שלו הוא הרגעה ועידוד.

בעקבות הפחד מטיפולי שיניים, אנשים רבים מזניחים את הטיפול בהם, עד אשר הם מגיעים לכאבים איומים וטיפולים קיצוניים כמו טיפולי שורש ועקירות שיניים.

ההמלצה על תרופת הסבתא הפופולרית ביותר היא לשים קרח על המקום הכואב. כנגד כל ההמלצות הללו, הרפואה הקונבנציונלית מציעה תרופות משככות כאבים מסוג אקמול או אופטלגין, הנמכרים ללא מרשם.

תרופות או המלצות אלה, בדרך כלל עוברות מפה לאוזן, אולם מתגלות, פעמים רבות, כי יש להם בסיס מדעי כלשהו.

עם זאת, כדאי להשתמש בעצות אלה, אולם לא לוותר במהרה על משככי הכאבים הקונבנציונליים. תרופות אלו נחשבות כיעילות משום שהמרכיבים בהם משתמשים כוללים אפקט מרגיע כלשהו.

עם זאת, במקרה והכאב נמשך אל מעבר למספר הימים אשר הומלץ על ידי הרופא, יש לשוב אליו מחשש לזיהום או בעיה חמורה אחרת.

בדרך כלל, כאב בשן עלול להצביע על תהליכים אשר יש לטפל בהם במהירות. כדאי לנסות כמה שיטות לשיכוך הכאבים, מכיוון שלכל שיטה יש השפעה אחרת התלויה בגורמים אישיים.

ישנה אפשרות כי שיטה אחת תוכיח את יעילותה, בעוד האחרות לא יראו שום סימני שיפור או הקלה.

תרופות סבתא המבוססות על פירות להקלה על כאבי שיניים

תרופות סבתא, בעיקרן, מושתתות על בסיס החומרים והמרכיבים הנמצאים במטבחי הבתים. כמו בעבר, גם כיום תרופות אלו נגישות מאד ומבוססות על רכיבים טבעיים בעלי תכונות וסגולות מרפא. במקרה של פירות, הן יכללו בדרך כלל, את הכנתם או מיצויים לפני המשיחה על האזור הכואב.

תרופות ידועות לכאבי שיניים הן למשל טבילת תאנה מיובשת בחלב חם. לאחר התקררות התאנה, ההמלצה היא לשים אותה חצויה לשניים על האזור הכואב בשיניים. גם לימון יכול לעזור במקרה כזה, כאשר הוא נסחט לכדי מיץ לימון ומגורגר על המקום הכואב.

 משקאות אלכוהוליים כתרופות סבתא

עיקר השימוש אשר נעשה בהקלה על כאבים, נעשה באמצעות עראק קוניאק או ברנדי. בדרך כלל ההמלצה היא למשוח את האזור הכואב במשקאות אלה בעזרת צמר גפן. תרופת סבתא נוספת יכולה לערב ביו העראק ומקלות הציפורן.

המלצות אלה, בדרך כלל לא יכללו את שתיית המשקה. עם זאת, כדאי לנקוט בגישה זו לכאבי שיניים אצל מבוגרים בלבד.

רפואה טבעית המבוססת על תבלינים

תבלינים שונים הנמצאים בגינה הביתית, בדרך כלל, יכולים להקל על הכאב הנגרם כתוצאה טיפולי שיניים. ההמלצה היא להשתמש בתבלינים אשר יהיו כמה שיותר טבעיים. למשל מריחת האזור הכואב בגרגירי פלפל חריף עטופים בבד, או צמר גפן טבול בשמן אזובית, שמן ציפורן, חליטת צמחי קמומיל או חימום מלח גס וגרגור חליטת אורגנו.

כמו כן, הרפואה הטבעית משתמשת רבות בשום ובצל. במקרה של כאבי שיניים, ההמלצה היא לקחת שן שום קטנה, ולשים אותה על השן הכואבת. עצה דומה תהיה על בסיס של אכילת בצל טרי על השן הכואבת.

חלק מתרופות הסבתא דורשים אמונה באמיתות ונכונות התרופה עצמה. מכיוון שפעמים רבות, תרופות אלו ישפיעו באופן מקומי וזמני, הן לא מתאימות לכל האנשים. על מנת להשתמש בשיטות אלה, יש לנסות להיות פתוחים יותר לרעיונות חדשים ומשונים.

פורטל בנושא כאב

הפורטל המוביל בנושא כאב

אז מה היה לנו בכתבה:
לקבלת מחיר מיוחד עבור רכישת מכשיר בקיורלייזר
דרך המרכז לאבחון כאב השאירו פרטים
דילוג לתוכן